Veebipoe külastamisel nõustute järgima käesolevas dokumendis välja toodud kasutajatingimusi. E-poe müügitingimused kehtivad kõigile isikutele (edaspidi Klient), kes soovivad tooteid soetada Müüja E-poodi kasutades. Kui Te nende kasutajatingimustega ei nõustu, palun lahkuge veebisaidilt koheselt. Sellel veebisaidil olevad materjalid on kaitstud kaubamärgi- ja autoriõiguse seadusega.
Teie juurdepääs teenusele ja selle kasutamine sõltub ka sellest, kas nõustute ja järgite Laurora OÜ privaatsuspoliitikat. Privaatsuspoliitika kirjeldab meie põhimõtteid ja toiminguid Teie isikuandmete kogumisel, kasutamisel ja avalikustamisel, kui kasutate meie rakendust või veebisaiti. Seega, enne meie lehe või teenuste kasutamist, lugege hoolikalt meie privaatsuspoliitika dokumenti.
Müügilepingu
kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Müüjal on õigus muuta toodete hindu, mis on e-poes kuvatud, vastavalt vajadusele sellest ette teatamata igal ajal. Kui e-poes on hind muudetud/muutunud pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kaupade hinnad on eurodes. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Klient valib soovitud toote(d), määrab koguse ja kohaletoimetamise viisi ning kinnitab tellimuse. Tellimuse vormistamisega kinnitab Klient, et on nõus Müüja e-poe kasutustingimustega ning kohustub neid täitma. Juhul kui Kliendi esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Müüja toote tellimuse nõuetekohast täitmist ja kauba sihtkohta tarnimist. Võimaluse korral võtab Müüja Kliendiga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda e-postile saadetud arve alusel. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Tagastamisele kuuluv summa kantakse Müüja poolt Kliendi määratud arveldusarvele täies ulatuses või vastavalt kokkuleppele Kliendiga (asendustoode, osaline tasumine vms).
Kohaletoimetamine
Tooteid saadetakse hetkel vaid Eesti piires. Kauba kättesaamise võimalused: Itella Smartpost pakiautomaadid, Omniva pakiautomaadid, DPD pakiautomaadid. Kaupu saab saata pakiautomaati kui toote juures ei ole märgitud teisiti. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kõik saatekulud sisaldavad nii käitlemise kui ka pakkimise tasu ning lähetamise kulusid. Erimõõtmeliste toodete kohaletoimetamise viis lepitakse Kliendiga eraldi kokku. Ronimiskaart saab tellida vaid kulleriga või tootele ise järele tulla.
Eesti piires jõuavad saadetised üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Ronimiskaare tellimisel sõltub tarne toote valmimise ajast (üldjuhul kuni 7 tööpäeva), millele lisandub tarneaeg.
Kui Ostja valib transpordiviisiks "Tulen ise tootele järele", siis võtame ühendust ja lepime kokku mõlemale osapoolele sobiva aja.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastamisele ei kuulu tooted, mis on personaaliseeritud, need mis on tehtud kliendile eritellimusena. Palume kontrollida enne ostu sooritamist, et eritellimuse andmed oleks esitatud korrektselt. Samuti ei kohaldu taganemisõigus kui ostjaks on juriidiline isik.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise kirjalik avaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tellimuse tühistamiseks esitatavas kirjalikus avalduses peab Klient näitama ära pangakonto numbri ja pangakonto valdaja nime, kuhu kanda tagastatav raha. Kauba tagastamiskulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (näiteks vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Kui Ostja on valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kliendile vastu tulles pakub Müüja võimalust toode ümber vahetada mõne muu toote vastu. Lisanduvad kulud kannab Klient.
Pretensioonid
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile [email protected]. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Müüja vastutab üksnes tootmis- või materjali vigade eest, mis olid olemas toote üleandmisel Kliendile. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei saanud ette näha (vääramatu jõud). Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Kui Teil on teenusega seoses muresid või vaidlusi, nõustute kõigepealt proovima vaidluse lahendamist mitteametlikult, pöördudes Laurora OÜ poole. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.